SHINee- Sherlock

Hi!
SHINee's nya MV/låt kom ut för några dagar sen men tänkte ändå göra ett inlägg om de!
Så hur ska jag börja...
Först så...

TAEMIN SER UT SOM EN HÖG INIDAN. I SHERLOCK TEASER BILDERNA SÅ TYCKTE JAG ATT HAN SÅG UT SOM EN HORA MEN NEJ. EN HÖG INDIAN ÄR DET!
Och Key, asså lfelgjegjweågjwåojgwåogj älskar hans kläder i MVn. Och att han målade naglarna svart å älskar Jonghyun med eyeliner å Onew och Minho. Älskar JongKey delen när det ser ut som dem sjunger till varann att dem är desperata och vill ha sex. Anyway, älskar också Minkeys rap delar och älskar att Taemin fick sjunga en massa långa notes. SOY UN DORITO!
MEN. Störde mig lite att Jessica var i music videon, yes she's pretty men... kunde dom inte ha någon kille? Skulle vara mer ...well...VACKERT. Och jag fattar inte vad dem letar efter. Typ en ring? Måste hålla med Simon och Martina (Eatyourkimchi). MV:N var lite lame... e___e I'm sorry men dansen och låten var bra men aaah.. WELL IT'S SHINee SO <3

MEN DEM VAR ALLA PERFEKTA. NU VÄNTAR JAG DESPERAT PÅ EXO'S DEBUT.


And Taemin, your hair megusta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (bara jag som ser~)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Free Blue Multi Glitter Pointer Cursors at www.totallyfreecursors.com