Le awkward pie!

Jag ville dö idag.
Vi hade idrott på morgonen och vi blev indelade i lag och vi skulle köra hinderbana och det fanns ett "stånd" där man skulle krypa under en matta. Det var två bänkar på sidorna och sen en jättestor och tung matte på och så kröp man under. Och det var så pinsamt för... Jag fastnade under mattan flera gånger...
Min rumpa var för stor. /Sobs
Och man drogs ner och fick sån där... Friction (?) på knärna och det gjorde så ont.
Men sen körde vi Fia med knuff och då körde vi hinderbana igen och mitt lag vann cause I did mål i basketkorgen och för att mina grupp medlemmar är så awesome:iga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (bara jag som ser~)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Free Blue Multi Glitter Pointer Cursors at www.totallyfreecursors.com