Jag tycker ni coola människor ska lyssna på mig nu

Hej. Okej, till alla K-pop fans som läser min blogg... Om det ens finns några som läser min blogg...
Anyway, till någon därute, jag har ett tips/förslag. Jag har mejlat/skrivit till SVT, Lilla Aktuellt och Kunskapskanalen om dem kan visa mer dokumentärer om Korea eller K-pop, koreanska dramor/filmer och anime ^^ Och lite sånt. Och det skulle vara jättebra om ni också gjorde de, då blir de mer och då kanske dem lyssnar och visar mer. Bara ett tips till er ^^
De finns typ ingen officiell mejl till SVT. Man får söka sig runt på sidan, man går in på www.svt.se och klickar på "kontakt" och så kommer de typ några frågor vad man vill göra och så klickar man på "Tyck till och kom med synpunkter". Och kunskapskanalens mejl är [email protected].
Och uhm... SVT Play är också bra att skriva till men de får ni söka upp sidan själv och klicka på "kontakt" och skriva till dem.

Tack å hej, jag gillar Lay!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (bara jag som ser~)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Free Blue Multi Glitter Pointer Cursors at www.totallyfreecursors.com